RETOURNEREN

Voldoet het item niet aan je verwachting? Dat is jammer om te horen, maar geen probleem. Binnen een termijn van 14 dagen kan je jouw bestelling retourneren volgens onderstaande voorwaarden. Meld je retourzending aan via de retour-button. 

HERROEPEN

Na ontvangst van het pakket door jou, of door een door jou aangewezen derde, dien je binnen de bedenktermijn van 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat je je herroept op de overeenkomst. Dit kan door het retourformulier in te vullen.

 

TERUGSTUREN / RETOURNEREN IN DE WINKEL

Voorafgaand aan het terugsturen van je bestelling dien je ons eerst op de hoogte te stellen van de retourzending middels het formulier.

Zorg dat jouw ordernummer op papier aan de retourzending toegevoegd is. Het product dient in de originele staat en zonder gebreken geretourneerd te worden. Het is daarom noodzakelijk dat de items goed en stevig verpakt zijn, zoals je ze ook ontvangen hebt. Wanneer een item met schade bij ons arriveert, omdat het niet met het originele verpakkingsmateriaal en verzending materiaal is terug gestuurd, kunnen wij geen geld terug geven.

Stuur je zending retour naar het volgende adres:
Padjedijk 6
1441az Purmerend

Vergeet niet om ook ons mailadres in te voeren bij het aanmaken van een label. Zo kunnen wij jouw retourpakket volgen en worden wij ingelicht over waar het pakket afgeleverd is.

De (verzend)kosten om je bestelling te retourneren zijn voor eigen rekening. 

Je kunt de items ook binnen 14 dagen retourneren in de winkel op Padjedijk 6 in Purmerend. Neem je orderbevestiging of pakbon mee, alleen dan kunnen wij je retour aannemen. De terugbetaling geschiedt altijd middels hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is voldaan. 

Items die speciaal voor jou besteld zijn, in de sale zijn gekocht of een niet-te-retourneren vermelding hebben op de shoppagina kunnen helaas niet geretourneerd worden. 

 

TERUGBETALING

Wij storten binnen 14 dagen na verwerking van de retourzending het geld (exclusief retourkosten) naar je terug. De terugbetaling geschiedt altijd middels hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is voldaan.

 

BESCHADIGD ITEM

Heb je een beschadigd item ontvangen? Dat is erg vervelend! Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Binnen een termijn van 14 dagen kan je dit aangeven door te mailen naar klantenservice@bothstyling.nl. Wij ontvangen van jou dan graag het volgende:

  • Een foto van de verpakking met daarin het item duidelijk zichtbaar, zodat wij goed kunnen zien hoe het item was verpakt;
  • Een foto van het volledige item;
  • Een close-up foto van het gebroken of beschadigde gedeelte van het item;

Als er inderdaad sprake is van een beschadigd item dan herstellen of vervangen wij het item kosteloos. Als het item niet kan worden hersteld of worden vervangen, dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde item te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op je rekening.